گفت‌وگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است

ضرغامی با تأکید بر اینکه همه باید با هم گفت‌وگو کنیم، چراکه گفت‌وگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است، بیان کرد: من شنیده‌ام که رئیس‌جمهور و رئیس‌ قوه قضاییه چنین جلساتی را دارند و با جریان‌های سیاسی مختلف گفت‌وگو می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز (چهارشنبه ۸ آذر) در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفت‌وگو گفت: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم. به واسطه چنین گفتگوهایی دیدگاه‌ها به هم نزدیک می‌شود و قرائت‌ها و روایت‌های مختلف درباره یک پدیده واحد برای تصمیم‌گیری درست به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

ضرغامی با تأکید بر اینکه همه باید با هم گفت‌وگو کنیم، چراکه گفت‌وگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است، بیان کرد: من شنیده‌ام که رئیس‌جمهور و رئیس‌ قوه قضاییه چنین جلساتی را دارند و با جریان‌های سیاسی مختلف گفت‌وگو می‌کنند. قطعا این روند به نزدیک کردن افکار کمک می‌کند.

کد خبر 1236585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha