نشست جهاد تبیین با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد

نشست جهاد تبیین با محوریت عفاف و حجاب به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) در مدرسه دخترانه روستای انار بخش لاهرود با حضور و سخنرانی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نشست جهاد تبیین با محوریت حجاب و عفاف به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) در محل مدرسه دخترانه روستای انار بخش لاهرود برگزار شد.

 

در این همایش، اسماعیل دستگزار با اشاره به نقش مهم خانواده در ترویج عفاف و حجاب، گفت: والدین باید نسبت به تبیین مسئله حجاب و عفاف در بین اعضای خانواده همت بیشتری داشته باشند و حیا را از دوران کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر افزود: زنان بخش عظیمی از پیکره جمعیتی را تشکیل می دهند و در دین مبین اسلام اشاره ای به جایگاه ویژه زنان در رشد و تعالی انسان ها شده است.

 

وی ادامه داد: امروز حجاب و عفاف در جامعه مورد تعرض دشمنان قرار گرفته و مسائل اقتصادی دستاویزی برای گسترش بی حجابی شده است که باید جامعه نسبت به این مسئله هوشیارانه عمل کند.

 

دستگزار در ادامه سخنان خود با تبیین عوامل بدحجابی و بی حجابی، خاطر نشان کرد: کشوری استکباری برای غلبه بر کشورهای ضعیف تلاش می کند تا ارزش های آن جامعه را به یک ضد ارزش تبدیل کند و ضدیت استکبار با اسلام در طول تاریخ همیشه دیده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: معرفی الگوهای ناهنجار و ساختار شکنی در آداب و رسوم از حربه های دشمنان برای ایجاد تغییرات فرهنگی و حتی سیاسی در کشورهای مختلف است.

 

وی با اشاره به راهکارهای مبارزه با بدحجابی، اظهار داشت: با تقویت ایمان و خودباوری و اتکار به فرهنگ اصیل اسلامی می توانیم در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم و از آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا پاسداری کنیم.

 

در پایان این مراسم از دانش آموزانی که نامشان زینب بود، تجلیل شد.

 

کد خبر 1236593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha