تسریع در تجهیز کمپ ماده ١۶/ آموزش‌های فرهنگی و پیشگیرانه به دانش آموزان استمرار یابد

خلیلیان، معتادان متجاهر را عامل برخی از ناامنی‌ها و سرقت‌های خرد دانست و گفت: فعالیت‌های لازم در جهت تجهیز کمپ ماده ١۶ معتادان متجاهر سرعت یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان، امروز چهارشنبه (۹ آذر) در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: موضوع اعتیاد و نحوه مواجهه (پیشگیری ‌‌و مبارزه) با آن اهمیت دارد و باید به صورت جدی دنبال شود.

 

استاندار خوزستان، با اشاره به آموزش‌های فرهنگی و پیشگیرانه ارائه شده به دانش آموزان در جهت مبارزه با مواد مخدر، افزود: در مدارس استان فعالیت‌های خوبی انجام شده است؛ بحث مبارزه با مواد مخدر در مدارس باید پیگیری شود و برنامه‌های انجام شده استمرار یابد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های لازم در جهت تجهیز کمپ ماده ١۶ معتادان متجاهر باید سرعت یابد، ابراز کرد: معتادان متجاهر عامل برخی از ناامنی‌ها و سرقت‌های خرد هستند.

 

خلیلیان، با اشاره به اینکه معتادان متجاهر باید از سطح جامعه جمع‌آوری شوند تا مورد بازپروری قرار گیرند، تصریح کرد: جمع‌آوری ٢ هزار معتاد متجاهر برابر با کاهش ۵٠ درصدی سرقت‌های خرد خواهد بود.

 

کد خبر 1236704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha