بچه مسجدی های کانون شهید باکری در ۳۰ روستا میلاد حضرت زینب (س) را جشن گرفتند

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار جشن های باشکوهی در ۳۰ روستای جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار جشن های باشکوهی در ۳۰ روستای جنوب کرمان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این جشن ها به همت گروه جهادی کانون شهید باکری با همکاری و همراهی کانون های فرهنگی هنری جنوب کرمان برگزار شد.

 

وی بیان کرد: به همین منظور هزینه برپایی جشن های میلاد حضرت زینب (س) در این روستا ها، با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون شهید باکری تامین شده و برپایی این جشن ها به کانون ها سپرده شد.

 

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: از برنامه های این جشن ها می توان به سخنرانی و مولودی خوانی همراه با اجرای مسابقات فرهنگی اشاره کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه میلاد این بانوی گرامی، برپایی ایستگاه صلواتی بود که در این ایستگاه از مردم با شربت و شیرینی پذیرایی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: علاوه بر این نیز طرح کمک مومنانه با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد.

 

وی عنوان کرد: در این راستا یک راس گوساله ذبح شده و گوشت های قربانی در بین ۶۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

 

حجت الاسلام خاوری در خاتمه یادآور شد: همچنین تعداد ۶۰ کیسه برنج به این خانواده ها اهدا شد.

کد خبر 1236789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha