برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی در هر عرصه‌ای برای جامعه عزت‌آفرین است

منعمی، به موفقیت‌های نخبگان کشور در المپیادهای علمی اشاره کرد و گفت: برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی در هر عرصه‌ای برای جامعه عزت‌آفرین و غرور آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، مجید منعمی، امروز(10آذر)، در دیدار با نخبگان و برگزیدگان المپیادهای کشوری که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: ایران در زمینه علوم مختلف علی‌رغم فشارها و تحریم‌های ظالمانه از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

 

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد افزود: برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و افتخارآفریدن برای کشور در هر عرصه‌ای برای جامعه بسیار عزت‌آفرین، شیرین و غرورآفرین است.

 

وی با اشاره به موفقیت نخبگان در المپیادهای کشوری، عنوان کرد: موفقیت‌های نخبگان کشور در المپیادهای علمی، از مهم‌ترین مصادیق امیدآفرینی در کشور و بسط روحیه خودباوری در جامعه است.

 

منعمی با اشاره به اینکه کشور در زمینه‌های مختلف علمی مانند علوم نظامی، پزشکی و نانو پیشرفت کرده و مسیر علم در این راستا طولانی و روشن است، گفت: دانشمندان برجسته‌ای در کشور داشته و داریم.

 

گفتنی است، در این نشست، از مهدی چگنی، دارنده مدال طلای المپیاد علوم زمین کشور، محمدمهدی اسدی، دارنده مدال برنز المپیاد علوم زمین و مانی مدیری، دارنده مدال برنز المپیاد تفکر و کارآفرینی تقدیر شد.

 

کد خبر 1236857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha