برگزیدگان پویش سرود " آوای جنگل" معرفی شدند

برگزیدگان پویش سرود " آوای جنگل" از مجموعه برنامه‌های کنگره بین‌المللی شهید میرزاکوچک معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت؛ آئین اختتامیه جشنواره ملی سرود آوای جنگل امروز (۱۱ آذر) در تالار مرکزی رشت برگزار شد. از ۵۴ اثر ارسال شده، ۲۷ اثر از خارج از گیلان بوده که شامل استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، مرکزی، یزد، مازندران، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان، هرمزگان، بوشهر و چهارمحال و بختیاری است.


همچنین ۲۷ اثر ارسال شده از گیلان نیز از شهرستان های رشت، بندرانزلی، لاهیجان، صومعه‌سرا،  ماسال، سیاهکل،  املش، خمام و تولمات بوده است.


سه اثر برتر بازخوانی شده شامل گروه سماء با اثر بازخوانی شده طلایه‌دار عزت و سرپرستی مجید قلعه از استان مرکزی به عنوان اثر نخست، گروه دختران آفتاب با اثر بازخوانی شده سردارجنگل و سرپرستی زهرا بابایی از استان چهارمحال و بختیاری به‌ عنوان اثر دوم و گروه ساقی کوثر با اثر بازخوانی شده طلایه‌دار عزت و سرپرستی جواد البرزی از استان قم به عنوان اثر سوم انتخاب شدند.


سه اثر برتر تولید شده نیز شامل گروه آوای سپاهان با اثر تولید شده آوای سپاهان و سرپرستی کمال خلیلی از استان اصفهان به عنوان اثر اول، گروه میعاد با اثر تولید شده سنگر جنگل با سرپرستی مجید حسنی از استان تهران به عنوان اثر دوم و گروه آوای ولایت با اثر تولید شده طلایه‌دار عزت از استان خراسان رضوی با سرپرستی اسماعیل نجات زادگان به عنوان اثر سوم برگزیده  شدند.


در بخش تولید؛ اکبر محمودی داوری اجرا و همخوانی، مجتبی حاذق داوری شعر و علی نصیرنژاد داوری تنظیم و آهنگ‌سازی و در بخش بازخوانی؛ دانیال شاکی داوری  اجرا و همخوانی، اسحاق مجیدی داوری تصویری و حسین زحمتکش داوری ابتکار و خلاقیت را برعهده داشتند.

کد خبر 1237020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha