همکاری جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه در بین بهره برداران بخش کشاورزی

مدیر صندوق بیمه استان یزد با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با محوریت نصدوق بیمه روستائیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ، حسن ابراهیمی مدیر صندوق بیمه استان یزد با حضور در دفتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیدابوالفضل وکیلی دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار ابراهیمی مدیر صندوق بیمه استان با اشاره پیشینه صندوق بیان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر از سال 1384 آغاز به کار کرده که علاوه بر روستائیان و عشایر ، ساکنین شهرهای زیر بیست هزارنفر ، قالی بافان ، رانندگان ، شاغلین حوزه مشاغل فصلی ، خانگی و کشاورزان ساکن در مناطق شهری و... می توانند با پرداخت حداقل 50 هزار تومان و حداکثر 133 هزار تومان از مزایای مستمری بازنشستگی ، مستمری ازکارافتادگی ، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه ای و کمک دوبرابری دولت در پرداخت حق بیمه بهره مند شوند.

 

ابراهیمی بیان کرد: جهاد کشاورزی نسب به تبیین خدمات و مزایای صندوق به کلیه بهره برداران بخش کشاورزی اطلاع رسانی و مشاوره صحیح انجام دهند تا این افراد بتوانند از مزایای صندوق بهره مند شوند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اعلام داشت: مزایا و خدمات این صندوق یک فرصت ویژه برای کشاورزان فاقد بیمه است و در حال حاضر حدود 70 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی هستند و آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری و استفاده از ظرفیتهای سازمان جهاد کشاورزی ، اداره ترویج و مراکز خدمات کشاورزی در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه در بین بهره برداران بخش کشاورزی را داریم تا کشاورزان بتوانند از مزایای بیمه اجتماعی بهره مند شوند.

کد خبر 1237119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha