بصیرت افزایی خواب های آشفته دشمنان را بی تاثیر خواهد کرد

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در جامعه، گفت: دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید باید تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا فاضلی استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اینکه دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی جنگ تمام عیارعلیه انقلاب و ارزش های اسلامی را آغاز کرده اند، افزود:

 

وی افزود: امروز استکبار جهانی در راستای تحمیل فرهنگ پوچ غرب در جوامع اسلامی شبیخون فرهنگی خود را افزایش داده و به دنبال از بین بردن حجاب و عفاف در ایران اسلامی گام برداشته است.


این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: دشمنان محوریت تهاجم فرهنگی خود را حول محور استفاده ابزاری چون ماهواره و فضای مجازی طرح‌ریزی کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه سناریوی بدحجابی توسط مستکبرین و در خارج از کشور برنامه‌ریزی می‌شود، افزود: آنها با نگاه به فرهنگ حجاب و عفاف به دنبال ترویج بی‌بندوباری برخاسته‌اند و با استفاده از ترویج ابتذال ـ آن هم به شکلی هدفمند ـ به دنبال الهام بخشی و در تغییر روش‌های زندگی در خانواده‌ها هستند.
 

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: از دیگرترفندهای دشمنان، تغییر سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در کشور بوده که با هدف تغییر الگوهای پوششی، رفتاری و اخلاقی جامعه شکل گرفته است.

 

وی با بیان اینکه امروز بحث حجاب و عفاف در جوامع اسلامی نقطه هدف دشمن قرار گرفته است، افزود: دشمن تلاش می کتد تا بتواند ظواهر اسلامی را در سطح جامعه کاهش دهد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن از ایران قوی هراس دارد، افزود: دشمن نسبت به پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور نگران است.

 

وی با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی نسبت به توطئه های دشمنان، اظهار کرد: افزایش آگاهی و بصیرت عمومی آرزوها و خواب های آشفته دشمنان را را بی تعبیر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام فاضلی ابراز کرد: در هم تنیدگی انقلاب و آرمان هایش با مردم، رشد، آگاهی و حضور میدانی مردم برای دفاع از اساس انقلاب  خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون توطئه های دشمنان تاکنون با حضور مردم ولایت مدار و حمایت از آرمان های انقلاب خنثی شده است، اظهار کرد: مردمی که این چنین معرفت عمیق، روحیه پایداری و ارزشی خود را در طول همه این سال ها علیرغم همه سختی به نمایش گذاشته اند قطعا شایسته بهترین ها هستند ومسئولان امر در تمام دستگاه مختلف حاکمیتی می بایست با کار جهادی، خدمت چند برابری نسبت به وضعیت فعلی تلاش های وافر و همه جانبه برای حل مشکلات و گره گشایی امور به انجام رسانند که به حول و قوه الهی گشایش های زیادی در راه است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: در این برهه حساس از تاریخ، مردم و مسئولان باید بیش از پیش در کنار هم قرار گرفته و با پیروی از سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای توطئه های دشمنان را خنثی و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی وارد، که به حول قوه الهی پیروزی نهایی نزدیک است.

 

کد خبر 1237131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha