۲۱ هزار تن چای در ۱۸ انبار گیلان نگهداری می‌شود

آقایی با بیان اینکه ۲۱ هزار تن چای در ۱۸ انبار استان حدود۱۵ سال است که نگهداری می شود گفت: این چای ها قابل استفاده نیست و فقط در صنایع تبدیلی قابل استفاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مدیران ارشد استانی و مقامات قضایی شهرستان صومعه سرا صبح امروز(شنبه، 12آذر) از انبارهای چای سنواتی این شهرستان که به صورت رسوبی درآمده اند، بازدید به عمل آورد.

 

در این بازدید احمد آقایی با اشاره به اینکه 21 هزار تن چای در 18 انبار استان حدود 15 سال است که نگهداری می شود اظهار کرد: این چای ها غیر قابل شرب بوده و فقط در صنایع تبدیلی قابل استفاده است.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با بیان اینکه نگهداری از این چای های رسوبی عملا مشکلاتی را برای سازمان تعاون روستایی ایجاد کرده است افزود: این انبارها مختص نهاده های دامی و برخی از سموم و کودهای کشاورزی است که اکنون این حجم از چای های رسوبی در آن نگهداری می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: به زودی جلسه ای با حضور مدیران استانی و کشوری پیرامون تعیین تکلیف چای های سنواتی تشکیل خواهد شد تا موجب تضییع حقوق بیت المال و سهامداران نشود.

 

کد خبر 1237145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha