بخش عمده عدم ارتباط کامل نسل جوان با مفاهیم انقلاب؛ رفتارهای مسئولان بوده است

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه بخش عمده عدم ارتباط کامل نسل جوان با مفاهیم انقلاب؛ رفتارهای مسئولان بوده است، گفت: مشکل، اعتبار بودجه نیست بلکه مشکل وقت و احساس مسئولیت کردن است که باید همه مسئولان ویژه مسئولان فرهنگی نسبت به جوانان داشته باشند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد ارتباط نسل امروز با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گفت: مسئولان به دلیل اینکه درگیر بحث های روزمره بودند، هیچ گاه ننشستند با نسل جوان مهربانانه سخن بگویند. امروز مقصر کسانی هستند که در حوزه های فرهنگی و تربیتی مسئولیت داشتند و باید حرف هایی را به نسل امروز منتقل می کردند که این حرفها را منتقل نکردند.

 

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخش عمده عدم ارتباط کامل نسل جوان با مفاهیم انقلاب؛ رفتارهای مسئولان بوده است که باید با نسل جوان صحبت کنند و حرف های آنها را نیز بشنویم. مسئولان در ارتباط گیری با نسل جوان باید نگاهی مانند  پدر و مادر به آنها داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: مشکل، اعتبار بودجه نیست بلکه مشکل وقت، جدیت و احساس مسئولیت کردن است که باید همه مسئولان ویژه مسئولان فرهنگی نسبت به جوانان داشته باشند.

کد خبر 1237176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha