دشمن می‌خواهد عزت ایران در حوزه زنان را زیر سوال ببرد

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه دشمنان در حوزه زنان به دنبال ایجاد هزینه برای جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: آنها می خواهند افتخار و عزت ما در حوزه زنان را زیر سوال ببرند.

علیرضا نظری در مورد اینکه چرا دشمنان امروزه جامعه زنان را هدف قرار داده اند به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: غربی ها در بحث های مختلفی که تا الان می توانستند علیه ایران مانور بدهند، شکست خورده اند. دیگر جرات ندارند از گزینه روی میز صحبت کنند و امنیت کشور ما را تهدید کنند. در بحث مسایل منطقه ای هم علی رغم اینکه داعش را آوردند اما با شکست مواجه شدند و نتوانستند تغییراتی که مدنظرشان بود را در منطقه اجرایی کنند.

 

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن حتی در موضوع هسته ای نیز که از آن پاشنه آشیلی درست کرده بودند که مرتب به جمهوری اسلامی ایران فشار بیاورند و امتیازگیری کنند هم شکست خوردند. جمهوری اسلامی ایران در این بخش هم کار خودش را پیش می برد و توپ هم در زمین دشمن است چون آمریکایی ها بودند که از برجام بیرون رفتند و بدون اینکه به تعهدات شان عمل کنند، برجام را متوقف کردند.

 

وی تاکید کرد: امروز آنها به دنبال بهانه های حقوق بشری هستند و مسایل زنان را پیشانی کارشان قرار دادند. تجربه ای را که آنها از گسترش اسلام در منطقه اروپا و اندولس داشتند که مسلمانان سال ها در آنجا قدرت، عزت و حاکمیت داشتند و توانستند با ترویج اباحه گری ارزش های اخلاقی جامعه را از بین ببرند و عملا به اهداف خودشان برسند. سالهاست که تلاش می کنند با ترویج فرهنگ بی دینی و لا مذهبی فضای جامعه را به سمتی ببرند که ارزش های اخلاقی در کشور سرکوب و منکوب شود و از درون آن همان جامعه ای که توانستند اندلس را به شکست بکشانند در جمهوری اسلامی تکرار کنند.

 

نظری گفت: دشمنان اسلام و نظام نه به حقوق زنان و نه به حقوق زندانیان یعنی مسایلی که این روزها ما را برای آنها محکوم می کنند و بیانیه می دهند، پایبند نیستند اینها حاکی از نگاه سیاسی و معیارهای دوگانه ای است که امروز در دنیا به کار می برند که به اهداف شان برسند.

 

وی خاطرنشان کرد: غربی ها دست شان به جنایت های مختلفی علیه زنان آغشته است ولی در عین حال جمهوری اسلامی ایران که بیشترین عزت و افتخار را در حوزه زنان دارد، زیر سوال می برند و به دنبال ایجاد هزینه برای جمهوری اسلامی هستند.

کد خبر 1237182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha