مازندران در هفدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی ۶سهمیه دارد+ اسامی قاریان

مدانلو گفت: هفدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی استان مازندران با تجمیع آرای مردمی و هیات داوران برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، عیسی مدانلو امروز(۱۲آذر) در گفتگو با خبرنگاران به برگزاری مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی به میزبانی قائم شهر اشاره و اظهار کرد: این رویداد قرآنی روز جمعه ١١ آذر ماه در مصلی جمعه قائم شهر با رقابت ٧ قاری ممتاز مازندرانی از بین ۱۱۷قاری شرکت کننده از ۲۲شهرستان استان به منظور کسب سهمیه کشوری برگزار شد .

 

دبیر رقابت های استانی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی در مازندران با بیان اینکه قاریان برتر برای حضور در مرحله کشوری این دوره از جشنواره با تجمیع آرای مردمی و هیات داوران مشخص شدند، تصرح کرد: در حین برگزاری جشنواره برگه های رای بین حاضرین توزیع شد و مردم نام قاری مورد نظر خود را در برگه ها نوشته و به صندوق انداختند همچنین شماره ای از طریق سیمای استانی تبرستان اطلاع رسانی شد و آرای مردمی از منازل و محل کار هم استانی های شریف نیز دریافت شد و روند انتخاب قاری برتر و مردمی استان به درستی اجرایی شد.

 

وی اضافه کرد: پس از تجمیع آراء مردمی و هیات داوران، قاریان مهدی شالیکار از شهرستان بابلسر، محمد طه شمس از شهرستان چالوس، سعید ترکمان دهنوی از شهرستان قائم شهر و محمد یاسین محمدی از شهرستان محمودآباد به عنوان برترین قاریان مجلسی خوان استان شناخته شدند.

 

مدانلو در این ارتباط با اشاره به سهمیه برابر کلیه استان های کشور در این دوره از جشنواره برای معرفی ٣ نفر برگزیده به جشنواره کشوری گفت: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از سطح تلاوت قاریان و همچنین سطح بالای برگزاری مسابقات، سهمیه مازندران در معرفی قاریان برگزیده به ۴ نفر افزایش یافت.

 

وی با بیان اینکه همچنین ٢ نفر برگزیده کشوری جشنواره سال گذشته به صورت مستقیم در رقابت های نهایی حضور خواهند یافت، یادآور شد: مازندران در جشنواره ملی تلاوت های مجلسی، ۶ شرکت کننده خواهد داشت.
 

کد خبر 1237199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha