برگزاری دوره آموزشی کمکهای  اولیه برای اعضای کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر

 بابایی توسکی گفت: دوره آموزشی کمکهای اولیه برای اعضای کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) در حال برگزاری است.

میترا بابایی توسکی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار 15 خرداد ملایر  از دهه 70 تاسیس شده و یکی از کانون های پر کار و فعال در حوزه های مختلف در  شهرستان ملایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر با بیان اینکه این کانون بیش از 200 عضو خانم و چند عضو آقا دارد افزود: این کانون در حوزه های مختلف فعال است.

 

وی با اشاره به فعالیتهای کانون بانوان نبی اکرم (ص) ملایر در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: در دوره کرونا با توجه به تعطیلی اجتماعات بیشتر  برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون در فضای مجازی  اجرا شده است.

 

وی تصریح کرد: در هفته بسیج مسابقه کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان ،مسابقه آشپزی در بین بانوان این کانون ،محفل انس با قرآن با دیدار با خانواده معظم شهدا توسط اعضای کانون، و غبار روبی و عطر افشانی گلزا مطهر شهدا  انجام شد.

 

بابایی توسکی به برگزاری دوره آموزشی هلال احمر برای اعضای کانون در هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: این دوره نیز با همکاری مربیان هلال احمر و برگزار شده و کمکهای اولیه به اعضا آموزش داده می شود.

 

 وی همچنین برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س)با حضور پر شور بانوان را از دیگر برنامه ها دانست و افزود: همزمان با ایام فاطمیه نیز  برنامه های زیادی در  کانون خواهیم داشت.

کد خبر 1237346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha