پایان نامه ها و دکترین دانشجویان باید بر اساس نیازهای جامعه باشد

حسینی گفت: پایان نامه ها و دکترین دانشجویان باید بر اساس نیازهای جامعه باشد و به رشد جامعه و ارتقاء صنعت کمک کند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید محمد حسینی شامگاه(12آذر) در در نشست پرسش و پاسخ به سوالات نمایندگان دانشحویی دانشگاه های شهرستان پلدخترکه با حضور دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت:  مشکلات و مسائل مطرح شده دانشجویان را به وزرای علوم و بهداشت انعکاس خواهم داد.

 

وی افزود:  پایان نامه ها و دکترین دانشجویان باید بر اساس نیازهای جامعه باشد و به رشد جامعه و ارتقاء صنعت کمک کند.

 

حسینی با بیان اینکه عده ای می خواهند دولت را تضعیف نمایند، افزود: شما دانشجویان باید بیدار و آگاه باشید و مقدورات و امکانات دولت را در نظر بگیرید .

 

وی با بیان اینکه در بهداشت و درمان بیمارستان های ما قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، اظهار کرد: در آینده از نیروهای جوان و تحصیل کرده در مدیریت کشور استفاده خواهد شد.

 

ابوذر بیرانوند دانشجوی هوشبری به عنوان نماینده دانشجویان دانشکده پرستاری پلدختر مهمترین مطالبات دانشجویان پلدختری عنوان کرد.

 

ساخت دانشکده پرستاری و خوابگاه دانشجویی در مکان جدید به دلیل مجاورت مکان فعلی دانشکده با رودخانه و تهدید دوبار این دانشکده توسط سیل ، افزایش ریالی وام دانشجویی ، داشتن برنامه زود بازده دولت برای ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم از جمله مطالبات دانشجویان پلدختری بود.

 

کد خبر 1237349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha