بیش از  ۱۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد استان  بیمه است

سهندی گفت: هزار و ۷۰۱ خانوار مددجوی کمیته امداد استان آذربایجان غربی بیمه شده در سازمان تامین اجتماعی هستند و دیگر مددجویان ما نیز از خدمت سازمان بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

عزیز سهندی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با تشریح آخرین وضعیت بیمه مددجویان تحت حمایت، گفت: حدود ۱۷۰۱خانوار مددجوی کمیته امداد استان ،بیمه شده در سازمان تامین اجتماعی هستند و دیگر مددجویان ما نیز از خدمت سازمان بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان غربی افزود: هیچ مددجویی نداریم که از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند نباشد و تمامی خانواده‌ها تحت پوشش خدمات درمانی و بهداشتی قرار دارند.

سهندی  با اشاره به هزینه‌های کمک درمان مددجویان، خاطرنشان کرد: این هزینه‌ها می‌تواند به خرید سمعک، واکر، عینک، ویلچر و هزینه‌های بصری و .. اختصاص یابد.

سهندی ادامه داد: کمیته امداد همچنین خدماتی مانند خرید یا تعویض سوند، پانسمان زخم بستر و هزینه‌های نگهداری در منزل به بیماران ارائه می‌دهد، به‌طوری‌که ما امروز با هیچ بیمه تکمیلی قرارداد نداریم، اما تمام این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: کمک به رفع سو تغذیه ۲۵۰۰ خانوار  مجموعا به ارزش 22 میلیارد و 940 میلیون ریال، کمک به پوشش خدمات بیمه مکمل (فرانشیز درمان) ۲۰۵۴۶ خانوار مجموعا به ارزش 48 میلیارد ریال، کمک به بیماران صعب العلاج ۲۵۹۶ خانوار مجموعا به ارزش 23  میلیارد ریال، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان ۱۷۰۱ خانوار  مجموعا به ارزش سی و یک میلیارد و سی و شش میلیون ریال از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان در هشت ماهه نخست سالجاری است.

سهندی اظهار کرد: در کمیته امداد برای بیماران خاص و نادر کمک هزینه درمان علاوه بر کمک‌های صندوق بیماران خاص پرداخت می‌گردد، در میان این بیماران ،سالمندان و معلولان نیز وجود دارند و ما کمک‌هزینه‌های درمان این افراد را به نسبت سایر بیماران افزایش داده ایم و مساعدت‌های بیشتری به این بیماران صورت می‌گیرد.

وی افزود: در کل ماهانه ۲۵۰ هزار تومان کمک هزینه پرستاری به بیماران بستری در منزل به مددجویان سالمندان به عنوان هزینه کمک مراقبت و نگهداری از سالمند پرداخت می‌شود.

کد خبر 1237483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha