۲۰ هنرمند در کارگاه طراحی پوستر «سرافراز ایران» حضور یافتند

رحیم آبادی گفت: کارگاه طراحی پوستر«سرافراز ایران» با شرکت ۲۰ نفر از هنرمندان خراسان جنوبی به همت حوزه هنری استان برگزاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، امین رحیم آبادی امروز (۱۴ آذر) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار داشت: کارگاه طراحی پوستر «سرافراز ایران» با هدف ایجاد دغدغه مندی و ادای دین هنرمندان گرافیست استان به میهن عزیزمان ایران به همت حوزه هنری و مرکز آفرینش های سپاه خراسان جنوبی برگزار شد.

 

دبیر فنی و اجرایی کارگاه طراحی پوسترو اکران شهری «سرافراز ایران» در ادامه بیان کرد: از اهداف ضمنی کارگاه می توان به ارتقای سطح توانمندی هنرمندان، تجربه کار گروهی، آشنایی بیشتر هنرمندان با هم سنگری ها و هم افزایی و افزایش دانش فنی اشاره کرد.

 

رحیم آبادی با اشاره به یکی از اهداف راهبردی و مهم برگزاری این کارگاه گفت: ایجاد دورهمی هنرمندان گرافیست در قالب مجمع طراحان گرافیک استان مهم ترین هدف برگزاری این کارگاه بود که هنرمندان بتوانند در مقاطع مختلف کنش های متناسبی رو داشته باشند.

 

دبیر فنی و اجرایی کارگاه طراحی پوسترو اکران شهری «سرافراز ایران» ادامه داد: با توجه به زمان اندک ثبت نام و ظرفیت محدود کارگاه خوشبختانه با استقبال چشمگیر هنرمندان قرار گرفت و در مرحله ثبت نام اولیه با بیش از 120 نفر ثبت نامی مواجه شدیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: پس از ارزیابی اولیه رزومه این افراد بر اساس اولویت، 26 نفر به کارگاه طراحی پوستر «سرافراز ایران» دعوت شدند که از بین این هنرمندان حدود 20 نفر در کارگاه شرکت کردند و در این کارگاه از حضور ارزشمند استاد «احسان جعفرپیشه» که از هنرمندان جوان، به نام و با سابقه و دانشمند عرصه گرافیک هستند بهره مند شدیم.

 

رحیم آبادی در ادامه گفت: استاد جعفرپیشه از اساتید رشته هنر داشنگاه اصفهان هستند که در کمال تواضع و فروتنی برای تک تک هنرمندان وقت گذاشتند و در سیر مراحل ایده پردازی تا تولید اثر نهایت همراهی و همکاری رو با دوستان هنرمند داشتند.

 

وی با بیان اینکه گرافیک هنری است که قابلیت انتقال مفاهیم ارزشمند را دارد، عنوان کرد: کارگاه «سرافراز ایران» به همت حوزه هنری استان به مدت سه روز در شهرستان بیرجند برگزار شد و آثار تولید شده در این کارگاه در مناسبت های آتی در سطح شهر بیرجند و در قالب تبلیغات محیطی اکران خواهد شد.

 

دبیر فنی و اجرایی کارگاه طراحی پوسترو اکران شهری «سرافراز ایران» در پایان گفت: در این کارگاه به موضوعاتی از جمله ایران مقتدر در نظم جهانی، راهبرد رسانه های غربی و عربی در مواجهه با ایران قوی، امیدملی با افتخارات ایرانی و غیرتی ایرانی-راه سلیمانی پرداخته شد و مقرر شده است که آثار این کارگاه طی دهه فجر امسال به نمایش گذاشته شود.

 

 

کد خبر 1237558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha