۵ پروژه مسکن مهر در دست احداث است

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: ۵ پروژه مسکن مهر این شهرستان در دست احداث است.

بلال اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با بیان اینکه  ۵ پروژه مسکن مهر در دست احداث است، اظهارکرد: این تعداد طرح ها شامل ۴۸ واحدی برکت، ۵۴ واحدی مهر اتحاد، ۶۰ واحدی نانوایان، ۱۴۴ واحدی بنیاد مسکن و ۸۴ واحدی حکیم است.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان عنوان کرد: ۳۹۰ واحد مسکن مهر این شهرستان که عملیات برخی از آن، دو سال گذشته و برخی اخیرا آغاز شده در دست ساخت است.

 

اکبرپور خاطرنشان کرد: وام ساخت مسکن مهر در دست اجرا برای هر متقاضی، سه میلیارد ریال با کارمزد ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت ۲۰ ساله است که اتمام طرح ها بستگی به تخصیص اعتبارات دارد.

 

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح ها از ۵ درصد تا ۵۵ درصد متغیر است، تصریح کرد: زیر بنای هر واحد مسکونی ۹۰ مترمربع است و سهم آورده هر متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال است.

 

وی با بیان اینکه برای مسکن مهر کوی وحدت شیروان، هزار و ۷۲۰ واحد تعریف شده است، اضافه کرد: تاکنون هزار و ۲۳۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده و دیگر واحدهای مسکونی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: ۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند و هفت هزار و ۱۸۸ نفر واجد شرایط شدند، واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن زنان بالای ۳۵ سال، مردان مجرد بالای ۲۳ سال و زنان خودسرپرست دارای فرزند هستند.

 

عملیات اجرایی و کلنگ زنی دو هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان با حضور مسئولان کشوری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در نیمه اول فروردین ماه جاری آغاز شد.

 

 

کد خبر 1237574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha