تبیین فرهنگ فاطمی در قالب برپایی گروه سرود بچه های مسجد

حجت الاسلام مدیردهقان با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ فاطمی و توجه به تبیین جایگاه و مقام ممتاز حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: به مناسبت ایام فاطمیه گروه سرود محبان امام حسین(ع) کانون فرهنگی هنری صراط در آستان امامزادگان واجب التعظیم برنامه دارند.

 حجت الاسلام مدیردهقان در جریان برپایی ویژه برنامه مناسبتی ایام فاطمیه کانون فرهنگی هنری صراط حق به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تبین فرهنگ فاطمی و توجه به بزرگداشت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها یکی از برنامه های فرهنگی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد است. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط حق افزود: گروه سرود محبان الحسین(ع) کانون مسجد در صحن آستان مقدس امامزادگان واجب التعظیم محمد(ع) و سکینه خاتون(س) به تمرین و اجرا می پردازند. 

 

وی با اشاره به اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در این برنامه ویژه فرهنگی اظهار کرد: جذب مخاطب نوجوان و جوان یکی از برنامه های راهبردی کانون فرهنگی هنری این مسجد است. 

 

وی اظهار کرد: توجه به هنرهایی مانند سرود، تئاتر و ... به عنوان یکی از بهترین ابزارهای رسانه ای با هدف تبیین فرهنگ ارزشی و آیینی در برنامه کانون فرهنگی هنری صراط است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صراط حق خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی و هنری مسجد با در نظر گرفتن اهمیت رشد و بهبود کیفیت فعالیت های مسجد محور فعالیت های شاخصی را در نظر دارد.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به برپایی نشست تربیتی با حضور مربیان تراز در قالب تشکیل حلقه های معرفتی ویژه گروه سنی نوجوان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این نشست های هم اندیشی، تقویت استدلال قوی در میان نوجوانان و توجه به فرهنگ دینی با رویکرد روش عملی و تحقیقی است.  


 

کد خبر 1237598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha