تقویت وحدت و همدلی رمز خنثی شدن توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه امروز دشمن با برنامه ریزی وحدت ملت ایران را هدف گرفته است، گفت: آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و تقویت وحدت و همدلی رمز خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام علی عبداللهی  در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی نقشه کشیده اند.

 

وی با بیان اینکه رمز موفقیت مسلمانان بر دشمنانان حفظ وحدت است، افزود: آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و تقویت وحدت و همدلی رمز خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه ذات دشمنان ظالمانه و تجاوز گرایانه است، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان از ایجاد نا امنی و اغتشاش در کشورمان  تضعیف و عقب راندن ما در همه حوزه هاست.

 

وی خاطرنشان کرد:  رمز موفقیت ما در برابر  توطئه ها و فتنه های دشمنان،  حرکت در مسیر و راه امام خمینی (ره) و پشت سر پرچمدار انقلاب، مقام معظم رهبری است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمنان برای ایران اسلامی دندان تیز کرده اند، افزود: حفظ وحدت حول محور ولایت، خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

وی اظهار کرد: هویت یکپارچه جهان اسلام در حال تقویت است و همین امر موجب شده استکبار جهانی بیش از همیشه از اتحاد و انسجام در جهان اسلام احساس نگرانی کند.

 

حجت الاسلام عبدالهی افزود: وحدت اسلامی همواره توجه جهانیان را به خود جلب کرده و در طول تاریخ همیشه مورد رشک دشمنان بوده به همین دلیل دشمنان هر روز شیوه جدیدتری را برای برهم زدن این اتحاد امتحان می‌کنند که همیشه نیز ناکام مانده‌اند.

کد خبر 1237684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha