۲۰۰ دستاورد‌ فناوری و فن بازار گیلان به نمایش گذاشته شد

بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان با نمایش ۲۰۰ اثر در مرکز نوآوری دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی باستی امروز (دوشنبه، ۱۴ آذر ) در حاشیه افتتاح بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان اظهار کرد: گیلان ظرفیت‌های بالایی در حوزه فناوری دارد.‌

 

باستی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۳۵ مجموعه، سازمان و شرکت‌های خصوصی بیش از ۲۰۰ دستاورد فناورانه و پژوهشی را به نمایش گذاشته‌اند گفت: صنعت، کشاورزی، علوم انسانی و تامین مالی از جمله حوزه‌هایی است که در این نمایشگاه شرکت دارند.‌

 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری دانست و افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی برای در اختیار گذاشتن دستآورد‌های فن‌آوران و پژوهشگران گیلانی به سازمان‌های اجرایی و دولتی است.

 

باستی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا فردا دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر از آخرین دستاوردهای نوین این استان دیدن کنند.

 

در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه‌‌های آموزشی هفته پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان برگزار شده است. همچنین از سه محصول فناورانه و دانش بنیان استان رونمایی شد.

کد خبر 1237711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha