تامین اعتبار تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد

قیاسیان گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد و پنج هزار نفری ولایت بروجرد اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آرش قیاسیان امروز در سخنانی اظهار داشت: این اعتبار که با پیگیری های استاندار لرستان محقق شده موجب بهره برداری بخشی از این پروژه های مهم استان تا پایان سال خواهد شد.

 

وی با اشاره به تامین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد وورزشگاه پنج هزار نفری ولایت بروجرد، افزود: امید می رود   پروژه ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ادامه داد:  تکمیل این طرح باعث ایجاد بارقه های امید در ورزش استان شده همچنین امکان میزبانی های لیگ برتر را نیز به لرستان می دهد.

 

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در دست احداث است و تمامی فضاهایی که یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری باید داشته باشد در این طرح اعمال شده است.

 

کلنگ احداث فاز اول ورزشگاه ولایت بروجرد شامل زمین فوتبال و جایگاه تماشگران از سال ۱۳۹۱ بر زمین زده شده و اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

استادیوم ورزشی ولایت بروجرد هم شامل یک زمین فوتبال و پیست دوومیدانی استاندارد، جایگاه تماشاگران، پارکینگ و چندین سالن کوچک و بزرگ ورزشی است و تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که برای تکمیل آن ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

 

کد خبر 1237931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha