دانشجویان در حوزه فناور‌ی‌های دانش بنیان به دستاوردهای بزرگی دست یافته‌اند

چمنی گفت: دانشجویان پیشران در تولید علم و دانش هستند و در حوزه فناوری های دانش بنیان توانسته اند به دستاوردهای بزرگی دست یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، اسماعیل چمنی امروز (16 آذرماه) در آئین تجلیل از پژوهگشران و فناوران برگزیده استان اردبیل به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی گفت: موفقیت علمی استان اردبیل به مدد حضور نخبگان و فناوران و نخبگان رشد چشمگیری داشته و طی سال های اخیر توانسته ایم جایگاه های ویژه ای در سطح علمی کشور داشته باشیم.

 

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دانشجویان پیشران در تولید علم و دانش هستند و در حوزه فناوری های دانش بنیان توانسته اند به دستاوردهای بزرگی دست یابند.

 

وی اظهار داشت: طبق رتبه بندی شرکت های دانش بنیان استان اردبیل در حوزه فناوری و نوآوری رتبه هشتم کشوری را از آن خود کرده است و این نشان از رشد علمی و توانمندی نخبگان استان دارد.

 

چمنی خاطر نشان کرد: 17 نفر از اساتید دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشمندان برتر جهان شناخته می شود و 5 نفر از اساتید نیز جزو دانشمندان یک درصد جهان هستند.

 

در پایان این مراسم از 55 پژوهشگر و نخبه برتر استان با حضور روسای مراکز علمی، دانشگاهی و شرکت های فناور تجلیل و تقدیر شدند.

 

کد خبر 1237960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha