تجلیل از دانش آموزان برگزیده لیگ علمی پایا در آران و بیدگل

طی مراسمی از دانش آموزان آران و بیدگلی برگزیده لیگ بین المللی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در حاشیه کارگاه آموزشی سـواد رسانه ای در جنگ شناختی و ادراکی طی مراسمی از دانش آموزان آران و بیدگلی برگزیده لیگ بین المللی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) تجلیل شد.

 

در این مراسم که با حضور دکتر سعید امیرکاوه عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیمای قم، دکتر محسن صانعی شهردار آران و بیدگل، حسین ناظمی رئیس شورای اسلامی شهر ، جمعی از مسئولان و مدیران روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه در سالن نهم دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از تیم ۵ نفره گروه علمی «تسلا» تجلیل شد.

 

«محمدرضا زعفرانی»، «محمدامین حق پرست»، «صالح رضاحاجی»، «رضا خاندل» و «مهرزاد محبوبی» دانش آموزان آموزشگاه شهید اژه ای آران و بیدگل عضو تیم ۵ نفره گروه «تسلا» هستند که موفق به کسب رتبه سوم کشوری لیگ علمی پایا شدند.

 

در این دوره از مسابقات که برای پانزدهمین سال متوالی در سطح کشور و کشورهای جهان اسلام با همکاری خانه ریاضی و بسیج دانش آموزی کشور برگزار شد، استان اصفهان با کسب ۱۳ مدال به عنوان استان برتر در سطح کشور شناخته شد.

 

لیگ علمی بین المللی پایا بزرگ ترین مسابقه ی گروهی کشور و جهان اسلام است که با همکاری بسیج دانش آموزی، مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام و مرکز دانش پژوهان فردا(خانه ریاضی) برگزار می شود و تاکنون 15 دوره از این لیگ برگزار شده است.

 

این مراسم با مشارکت  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل،  بسیج رسانه، شهرداری و فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1237991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha