نصب المان هفت شهید شاخص در میدان های اصلی شهر صدرا

فیروزمند گفت: المان هفت شهید شاخص در میدان های اصلی شهر صدرا نصب شده و تکمیل یادمان شهدای گمنام در مرحله اجرایی است و تصاویر یکصد شهید والا مقام در صدرا نصب شده است که خانواده آنها ساکن شهر صدرا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، خداکرم فیروزمند، امروز سه شنبه (۱۵ آذر) در نشست خبری با خبرنگاران که در شهرداری صدرا برگزار شد، گفت: رویداد جایزه ادبی در سطح ملی در شهر صدرا برگزار شد که اقدام فرهنگی موثری به شمار می رود.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا با تاکید بر اقدامات انجام شده برای توسعه فرهنگی شهر صدرا افزود: شبکه های مردمی در مساجد، مجتمع های مسکونی و ... برای برگزاری برنامه های فرهنگی صدرا تشکیل شده است و ورزشکاران مطرح در سطح ملی را در شهر صدرا شناسایی کرده ایم.

وی اضافه کرد: راه اندازی کتابخانه به عنوان زیر ساخت مهم فرهنگی در شهر صدرا پیگیری شده است و در فاز ۲ مکانی را شهرداری آماده کرده که دارای سالن مطالعه و فعال است و کتابخانه در مساجد صدرا با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و توقیت فرهنگی راه اندازی شده است.

فیرزمند از نصب المان هفت شهید شاخص در میدان های اصلی شهر صدرا  هم خبر داد و تاکید کرد: تکمیل یادمان شهدای گمنام در مرحله اجرایی است و تصاویر یکصد شهید والا مقام در صدرا نصب شده است که خانواده آنها ساکن شهر صدرا هستند و چند خیابان صدرا به نام شهدا و مشاهیر نامگذاری شده است.

وی افزود: شناسایی صدرا با دکتر ملک حسینی است که برای رشد شهر صدرا تلاش بسیار کرده است و بلواری به نام وی در این شهر نامگذاری شده است.

فیروزمند با اشاره به سایر اقدامات فرهنگی انجام شده هم گفت: سازمان فرهنگی صدرا جشن «روز صدرا» را برگزار کرد که با استقبال ۶ هزار نفری مردم این شهر مواجه شد.

وی اعلام کرد: برای توسعه فرهنگی صدرا در ایستگاه های اتوبوس، مجتمع ها و ... کتاب یک صفحه ای در اختیار شهروندان قرار داده می شود و در بحث مدارس، نوسازی مدارس را پای کار آوردیم و ۲ مدرسه را در مدار آورده شد که در حال بهره برداری است و ناحیه پنج آموزش و پرورش هم در صدرا راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 1238017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha