اجرای طرح تکریم مادرانه همزمان با ایام فاطمیه در ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: یکی از مهمترین برنامه های ایام فاطمیه در ملایر طرح تکریم مادرانه است که در این طرح از تعدادی از مادران شهدا توسط دانش آموزان و بانوان مسئول شهرستان با حضور در منزل خانواده‌های شهدا تقدیر و تکريم می‌شود.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با ایام فاطمیه با هدف برگزاری  برنامه‌های این ایام ستاد عملیات ایام فاطمیه در شهرستان با ده کمیته در حوزه های مختلف شکل گرفت.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملاتیر افزود : یکی از مهمترین برنامه های این ایام طرح تکریم مادرانه است که در این طرح  از تعدادی از مادران شهدا توسط دانش آموزان و بانوان مسول شهرستان با حضور در منزل خانواده‌های شهدا تقدیر و تکريم می‌شود.وی برگزاری و رونق روضه های خانگی و   مجالس و  روضه های محلی را از دیگر برنامه های ایام فاطمیه در ملایر برشمرد و تصریح کرد:  برگزاری کارگاه های  حجاب و عفاف  با مشارکت دختران و بانوان شهرستان را از دیگر برنامه‌های این  ایام  است.

 

حجت الاسلام نجفی همچنین از برگزاری نشست های آزاد ویژه بانوان و تریبون آزاد ویژه دختران و گفتمان های دینی در مدارس با حضور مبلغان  خبر دادو تصریح کرد:برگزاری جلسات گپ و گفت های پسرانه با موضوع غیرت در جامعه  با حضور پسران جوان و نوجوان و با حضور اساتید  برجسته حوزه و دانشگاه از دیگر برنامه ها است.

 

وی همچنین از برپایی دسته عزاداری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س )  با حضور بانوان ملایری خبر داد و گفت : اجتماع دختران فاطمی، روضه‌خوانی در بازار در جمع کسبه و پویش های مختلف با موضوع چرایی حجاب، شبهات، جهاد تببین و....از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در اين ایام است.

 

 وی اضافه کرد:همچنین برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کريم ، برنامه روشنگری و بصیرتی و  همچنین برنامه‌های مختلف در فضای مجازی، خانه‌های قرآن ، موسسات  از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری سایر نهادها در ایام فاطمیه است.

 

نجفی از فعالیت مبلغین بومی و اعزامی از قم خبر داد و گفت: در این ایام 120 مبلغ با محوریت جهاد تبیین با عنوان تببین فاطمي فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 1238183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha