هدف دشمن ترویج بی بند و باری و بی غیرتی در جامعه اسلامی است

حجت الاسلام هاشمی،با اشاره به راه اندازی جنگ رسانه ای و ترکیبی از سوی دشمنف گفت: امروز دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و بی غیرتی در جامعه بوده و بصیرت راه مقابله با توطئه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(16آذر)، در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در سالن جلسات دانشگاه پردیس علامه طباطبایی، اظهارداشت: دشمن امروز در جنگ رسانه ای می خواهد بی بند و باری، بی حجابی و بی غیرتی را ترویج دهد.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی قیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: هدف دشمن از راه اندازی این جنگ حذف معادلات برجام و جلوگیری از پیشرفت علمی، فرهنگی و سیاسی کشور است.

 

وی راه اندازی شعار «زن، زندگی، آزادی»، از سوی دشمن اشاره کرد و گفت: این شعار دشمن، ایستادگی در مقابل دین است، باید گفت که اصل بی بند و باری مسأله فرهنگی نیست بلکه اصل بی بند و باری سیاسی و امنیتی است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: شعار«زن، زندگی، آزادی» شعار پیامبر(ص) است که زنان را از اسارت نجات داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بیان کرد: اسلام و جمهوری اسلامی به زنان آزادی و زندگی بخشید و امروز زنان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی  و سیاسی در حال فعالیت هستند.

 

وی در ادامه به بصیرت و هوشیاری دانشجویان در برابر توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن شناسی  و استکبارستیزی شاخصه مهم دانشجویان ما است.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه فضای اعتراض با اغتشاس متفاوت است، گفت: دانشجویان باید مطالبه گر باشند و با حفظ چارچوب ها صدای خود را آزادانه به گوش مسئولان برسانند.

 

وی عنوان کرد: دانشگاه دارای ظرفیتی عظیم بوده و از این ظرفیت باید برای ادامه راه انقلاب استفاده شود.

کد خبر 1238253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha