تحصیل بیش از ۴ هزار دانشجو در دانشگاه منابع طبیعی گرگان/ ۳۰ دانشجو غیرایرانی هستند

شتایی گفت: در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیش از چهار هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۵۲ درصد را دانشجویان دختر و ۴۸ درصد آنان را دانشجویان پسر تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، شعبان شتایی امروز (چهارشنبه 16 آذر) در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو گفت: امیدوارم این روز و همه روزهای سال برای دانشجویان مبارک باشد.

 

سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های جاری دانشگاه، افزود: در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیش از چهار هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۵۲ درصد را دانشجویان دختر و ۴۸ درصد آنان را  دانشجویان پسر تشکیل می دهند.

 

وی با بیان اینکه ۵۱ درصد از دانشجویان در مقطع کارشناسی و ۴۹ درصد در مقاطع تحصیلات تکمیلی در ۱۱۲ رشته مشغول به تحصیل هستند، گفت: حدود ۳۰ دانشجوی غیرایرانی از کشورهای مختلف نیز اکنون در دانشگاه درحال تحصیل هستند.

 

شتایی با اشاره به کسب موفقیت‌های علمی، ورزشی و فرهنگی در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف کشوری توسط دانشجویان ساعی و پرتلاش دانشگاه، ادامه داد: امروز حدود ۲۰ واحد فناور توسط دانشجویان فعال شده و دانشجویان زیادی در کنار تحصیل به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکارهای خود هستند.

 

وی با اشاره به تعریف و برگزاری چهل کارگاه مهارتی برای دانشجویان براساس نیاز آنها، گفت: متاسفانه دانشگاه با توجه با تقاضای فراوان دانشجویان برای ایجاد کسب و کار دانشجویی با محدودیت های زیادی در زمینه در اختیار قرار دادن فضای کسب و کار به آنها مواجه است.

 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور سه ساعته استاندار گلستان همراه بود دانشجویان به بیان مسائل اخیر کشور، دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات خود در زمینه‌های مختلف و مسائل صنفی و رفاهی خود پرداختند.

 

 

کد خبر 1238298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha