۶ واحد صنفی متخلف در رضوانشهر پلمپ شد

صفوی گفت: در یک ماه اخیر ۶ واحد صنفی متخلف در شهرستان پلمپ شده است که شامل چهار واحد صنفی کشتار غیر مجاز دام و۲ واحد نانوایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی امروز(پنجشنبه، 17آذر) در نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک این شهرستان اظهار کرد: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه ارتباط مسئولین با مردم در همه بخش ها بویژه تنظیم بازار، تامین مایحتاج و کالاهای اساسی و در عین حال معیشت و رفاه آنان از مباحث دارای اهمیت برای دولت مردمی است افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان رصد روزانه و نظارت مداوم بر صنوف مختلف شهرستان به صورت  کمیته اقدام مشترک داشته باشند.

 

وی بر لزوم برخورد قانونی و قاطع با اخلالگران بازار از سوی متولیان امر تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد عده ای سودجو در پیک تقاضای مردم، قیمت ها را افزایش دهند و مردم را ناراضی کنند.

 

صفوی با اشاره به قیمت گوشت قرمز در این شهرستان تصریح کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار نباید  به صورت سطحی به موضوع نگاه کنند، باید قیمت ها را کنترل و تعزیرات حکومتی نیز با متخلفین برخورد قاطع و قانونی داشته باشند.

 

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: بخشداران به همراه اعضای ستاد تنطیم بازار نظارت و کنترل مستمر بر صنوف مختلف و نانوایی ها در سطح روستاها داشته باشند.

 

وی اظهار کرد: در یک ماه اخیر 6 واحد صنفی متخلف در شهرستان پلمپ شده است که شامل چهار واحد صنفی کشتار غیر مجاز دام و2 واحد نانوایی است.

 

صفوی افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار نیز 502 مورد بازدید از صفوف مختلف داشته اند که 33 مورد تخلف صنفی به ارزش ریالی بیش از 299 میلیون ریال با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

 

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: در بحث کالاهای اساسی در یک ماه اخیر چهار تن شکر و چهار تن مرغ منجمد جذب و در شهرستان توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1238409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha