پیام و ماموریت شهدا به جوانان انقلابی، جهاد تبیین است / باید با روشنگری و جهاد تبیین در برابر توطئه های دشمن ایستاد

حجت الاسلام موسوی فرد، پیام و ماموریت شهدا به جوانان انقلابی را جهاد تبیین دانست و گفت: یکی دیگر از پیام ها و ماموریت های شهدا به جوانان انقلابی این است که نگذارند دشمن با تبلیغات مردم را نسبت به رخدادهای کشور بی تفاوت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امروز پنج شنبه (۱۷ آذر) در آئین استقبال از پیکرهای پاک و مطهر ۱۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که از طریق آبراه بین المللی اروند رود وارد خاک وطن شدند، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه اول و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: جرم حضرت زهرا (س) حمایت از ولی زمان خود امام علی (ع) بود که منشاء آن تبلیغ سوء دشمن و بی‌تفاوتی برخی خواص بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، به رشادت ها و جانفشانی شهدا در هشت جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: همانگونه که شهدای والامقام ما در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کردند امروز نیز یاد و خاطره آنها نمی گذارد دشمنان امنیت را از مردم و کشور بگیرند.

 

وی پیام و ماموریت شهدا به جوانان انقلابی را جهاد تبیین دانست و اضافه کرد: یکی دیگر از پیام ها و ماموریت های شهدا به جوانان انقلابی این است که نگذارند دشمن با تبلیغات مردم را نسبت به رخدادهای کشور بی تفاوت کنند.

 

امام جمعه اهواز، با انتقاد از بی‌تفاوتی در خصوص جریان‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور، تصریح کرد: بی‌ تفاوتی برخی خواص در جریانات اخیر کشور موجب آن شده که دشمن چادر از سر دخترمان بکشد.

 

وی با بیان اینکه مردم کسانی هستند که در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی و شهدا حضور دارند و آنها هیچگاه از انقلاب بریده نمی‌شوند، ابراز کرد: شهدا در نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی در اشغال دشمن بماند امروز نیز جوانان انقلاب اسلامی اجازه نمی دهند خواب دشمن برای تجزیه کشور محقق شود.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد، با تاکید بر روشنگری و جهاد تبیین در برابر توطئه‌های دشمنان، خاطر نشان کرد: دشمن با تبلیغ سوء در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و کشور است.

 

وی به جنگ رسانه ای دشمن علیه جمهوری اسلامی و نادیده گرفتن شهدای مظلوم مدافع امنیت و شاهچراغ در فضای رسانه‌ای اشاره کرد و یاد آور شد: باید با جهاد تبیین، روایت اول را از جریانات انحرافی و فتنه های دشمن بیان کرد.

 

کد خبر 1238441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha