لزوم حفظ اتحاد و انسجام بین ملت و پرهیز ار خشونت علیه یکدیگر

ماموستا رستمی بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام بین ملت و پرهیز از خشونت علیه یکدیگر تاکید کرد و گفت: طبق اعلام دادگستری کردستان، تاکنون بین ۸۸ تا ۱۰۰ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر، در استان آزاد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: حفظ اتحاد و انسجام بین ملت و پرهیز از خشونت علیه یکدیگر امری ضروری است و همه مردم باید با هم وحدت داشته باشند.

 

امام جمعه سنندج افزود: طبق اعلام دادگستری کردستان، تاکنون بین ۸۸ تا ۱۰۰ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر، در استان آزاد شده‌اند که امیدواریم با سعه صدر مسئولان همه آنان به آغوش خانواده‌هایشان برگردند.

 

 

وی تصریح کرد: انتظار داریم مغازه‌های بازاریان پلمب نشود تا بتوانند به کسب و کارشان بپردازند.

 

 

امام جمعه سنندج یادآور شد: همانطور که پیامبر(ص) دلسوز و غمخوار ملت بود، مسئولان نیز باید خود را در جایگاه مردم به ویژه قشر ضعیف قرار داده و با آنان مدارا کنند.

 

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) هیچ فرقی بیت اهل بیت و مردم قائل نبود و عادلانه با مسائل برخورد می‌کرد، اضافه کرد: مدیران و مسئولان هم باید رفتار حضرت رسول اکرم(ص) را الگوی خود قرار داده و عدالت را در همه امور مد نظر داشته باشند.

 

 

ماموستا رستمی بر لزوم مسئولیت‌ پذیری مسئولان و نرمی و مهربانی آنان با مردم تاکید کرد و افزود: حاکم مانند پدر دلسوز خانواده است و طبق فرموده پیامبر(ص)، حاکمان باید حق مردم را عادلانه ادا کنند.

 

 

نماز جمعه سنندج هر هفته در مسجد دارالاحسان سنندج، برگزار می‌شود.

کد خبر 1238536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha