انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر کانون های خدمت رضوی با کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران

دبیر کانون های خدمت رضوی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، اولین همایش مشترک مدیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران و مسئولین کمیته امداد شهرستان‌های مازندران با هدف هم‌افزایی و تعامل مشترک جهت خدمت‌رسانی به جامعه هدف، در مسجد بقیه الله(عج) ساری برگزار شد. در این همایش تفاهم‌نامه همکاری با محوریت توانمند‌سازی خانواده‌ها، خدمت‌رسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت در عرصه‌های بهداشت‌وسلامت، مسکن، ایجاد اشتغال، تامین جهیزیه و تامین بسته‌های معیشتی میان دبیر کانون های خدمت رضوی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران به امضا رسید.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد استان مازندران در این همایش با بیان اینکه کمیته امداد مازندران ۸۳هزار و ۵۹ نفر تحت حمایت دارد که از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان اولویت این نهاد حمایتی است.

 

وی بر لزوم هم افزایی دو نهاد بر خدمت رسانی به ارادتمندان آستان مقدس رضوی تاکید کرد و گفت: تلاش دارند بعنوان خادمان افتخاری حضرت رضا(ع) بیش از پیش به نیازمندان و محرومین خدمت ارائه نمایند.

 

حجت الاسلم عالیشاه با تاکید براینکه ارائه خدمت بنام نامی امام رضا(ع) قطعا برکات و حسنات بیشماری دارد، گفت: دفاتر کانون های خدمت رضوی با همکاری مراکز نیکوکاری محلات می توانند با سرعت و شتاب بیشتری به محرومین ارائه خدمت داشته باشند.

 محمد اسماعیل امامزاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران نیز در ادامه این همایش به تنوع خدمات خادمیاران رضوی در کانون های خدمت رضوی استان اشاره کرد و گفت: امید است با امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) در آینده شاهد خدمت‌رسانی بهتر به ارادتمندان رضوی باشیم.

 

وی افزود: مهمترین هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) و‌ کانون های خدمت رضوی استان مازندران خدمت‌رسانی به محرومان استان تلاش داریم با شبکه‌سازی و توانمندسازی ذیل این تفاهم نامه همکاری، در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسان محرومین باشیم.

کد خبر 1238571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha