نورِعشق در زندگی یک معلول نابینای بافقی

مهدی جواهری روشندل بافقی و خانواده اش، دلبستگی به خانواده را در قابی متفاوت از « نور وعشق» ساخته اند.

بتول کریمیان، رئیس اداره بهزیستی بافق امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد افزود: مهدی جواهری نابینای مادر زادی است که ۴۰ سال سن دارد و دارای سه فرزند پسر است.

 

وی اظهار کرد: این روشندل به عنوان اپراتور مرکز توانبخشی حضرت امام حسن مجتبی (ع) وابسته به اداره بهزیستی شهرستان بافق مشغول به کار است.

 

کریمیان بیان کرد: ۲ فرزند او به نام محمد جواد و محمد رضا در مدرسه فوتبال آهنشهر بافق از درخشش بسیار خوبی برخور دارند و دارای استعداد‌های برتر ورزشی در شهرستان هستند.

 

به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان بافق، پسران این معلول هفته‌ای سه روز در تمرینات فوتبال باشگاه ورزشی- فرهنگی سنگ آهن بافق شرکت می‌کنند.

 

رئیس اداره بهریستی بافق گفت: آقای جواهری عشق به خانواده دارد و این عشق و دلبستگی به فزرندانش را با حضور در تمرین آن‌ها طعمی متفاوت به آن می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: بچه‌ها تمرین فوتبال را شروع می‌کنند و آقای جواهری ( نابینا) در کنار زمین با چشم دل به تماشای بازی بچه‌هایش می‌نشیند و از صدای شادی و قهقه آنان لذت می برد.

 

کریمیان بیان کرد:همسرآقای جواهری هم در زمین ورزش و در کنارش به گزارش بازی می‌پردازد و حرکات و رفتار بچه‌ها را در زمین برای او توصیف می‌کند.

 

وی افزود: خلق صحنه‌هایی از حس پدرانه آقای جواهری در این لحظات قابل توصیف نیست و صحنه‌هایی عاشقانه توام با نشاط و شادابی را رقم می‌زند.

 

رئیس اداره بهریستی بافق اظهارنشان کرد: آقای جواهری یک سالی است که این تجربه را حس می‌کند و با تمام وجود بازی فزرندانش را دنبال می‌کند و برای آنان آرزوی موفقیت دارد.

کد خبر 1238664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha