کنگره شهدای استان سمنان اوایل سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

سردار دامغانی از برگزاری دومین کنگره شهدای استان سمنان اوایل سال ۱۴۰۳ خبردادوگفت: احیا نام و یاد شهدا یک وظیفه برای همه در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حمید دامغانی امروز(۱۹آذر) درجلسه شورای سیاستگذاری کنگره 3 هزار شهید استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگران رهبری، استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان و جمعی از مسئولان با بیان اینکه دومین کنگره شهدای استان سمنان فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار می شود گفت: ساختکار کنگره و ستادها برنامه ریزی شده و از هم اکنون کار اجرایی برگزاری به طور رسمی آغاز خواهد شد.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه ستاد ارجایی کنگره در قالب ۲۰ کمیته اجرایی با حضور دستگاه های اجرایی برگزار می شود اظهار کرد: بایستی همه دستگاه های اجرایی برای بهتر برگزار شدن مراسم همانند گذشته وارد میدان شوند.

 

وی با تأکید برشناسایی وبررسی نقاط ضعف و قوت کنگره قبلی در راستای برنامه ریزی برای بهتر برگزار شدن دومین کنگره شهدای استان سمنان ادامه داد: از هم اکنون نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجلاسیه بزرگ شهدای استان سمنان با حضور دستگاه‌های عضو شامل دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و فرهنگی و … برگزار می‌شود.

 

دامغانی با بیان اینکه تلاش داریم تا اجلاسیه ای درخور سه هزار شهید استان سمنان برگزار کنیم، ابراز کرد: اجلاسیه شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، تبیینی و … است که در هشت شهرستان استان سمنان به مرور برگزار می‌شود و حسن ختام آن اجلاسیه بزرگ استانی شهدای این استان خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در طول سال جاری و آتی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا و همچنین تبیین روایت‌های حضور رزمندگان استان سمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و مبارزات انقلاب تدارک دیده خواهد شد.

کد خبر 1238744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha