حمایت و پشتیبانی از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ضروری است

زیویار با اشاره به اهمیت تشکیل و تقویت شوراهای امر به معروف در مساجد، محلات، صنوف، دستگاه های اجرایی و..، گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بستری برای مشارکت مردم در احیای این فریضتین واجب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز (19 مهر) در سومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور نماینده  ولی فقیه و استاندار و اعضای اصلی این ستاد در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد،  اظهار داشت:شناخت مصادیق معروف و منکر را در توسعه و ترویج فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر ضروری بوده و باید از تمام ظرفیت‌ها و ابزار‌های فرهنگی و تبلیغی در این زمینه استفاده شود.


استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت تشکیل تقویت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی، مساجد، هیئت های مذهبی، صنوف ...، گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر نیاز به همکاری همه دستگاه های اجرایی و نهادها با ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.


وی ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد، افزود: معتقدم با همکاری و حمایت و پشتیبانی از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ، بستری برای مشارکت بیشتر اقشار مردم در ترویج و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر فراهم می شود.


 زیویار اظهار کرد: ایجاد روحیه‌ی مطالبه گری که برگرفته از فرهنگ اسلام و انقلاب است، باید برای همه‌ی مردم نهادینه شود.


استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت های موجود در دستگاه‌های اجرای و مجامع و اتحادیه های  صنفی بر ضرورت فعال کردن این ظرفیت ها در راستای ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

 

 

کد خبر 1238791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha