حافظان اقتدار و امنیت به همت کانون فرهنگی هنری مصلحون تجلیل شدند

جمعی از پرسنل نیروی انتظامی به عنوان حافظان اقتدار و امنیت و گروه سرود کانون فرهنگی هنری مصلحون در نشست تبیین و روشنگری با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مسجد جامع روستای کرکرق تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جمعی از پرسنل نیروی انتظامی به عنوان حافظان اقتدار و امنیت و گروه سرود کانون فرهنگی هنری مصلحون در نشست تبیین و روشنگری با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مسجد جامع روستای کرکرق تجلیل شدند.

 

 

در این مراسم، مصطفی آمون با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال جنگ روانی هستند، گفت: تمام تلاش گسترده دشمنان انقلاب ایجاد یک جنگ روانی در میان آحاد جامعه ما خصوصاً نسل جوان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: شاه کلید برنامه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر کشور درگیر یک جنگ ترکیبی و شناختی است تا جوانان ما از هویت، مکتب و انقلاب خود خسته و ناامید شوند که بحمدالله با حضور گسترده مردم در صحنه و پیروی از ولایت فقیه تمام برنامه های دشمنان نابکار با شکست مواجه شده است و سردرگم و مستاصل شده اند.

 

 

در پایان این مراسم، گروه سرود این کانون به اجرای برنامه تولیدی خود پرداخت و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

 

 

کد خبر 1238834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha