نیکوکاران در شب یلدا خانواده‌های نیازمند را دریابند

ملک دوست با اشاره به آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا برای جمع‌آوری کمک‌های خیران به مناسبت شب یلدا گفت: نیکوکاران در شب یلدا خانواده‌های نیازمند را دریابند.

محمدی ملک‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به نزدیکی شب یلدا اظهار کرد: مردم نوع‌دوست و خیران می‌توانند با کمک‌های نقدی و غیر نقدی قدمی در شاد کردن دل همنوعان خود در شب یلدا بردارند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با اشاره به شماره‌ حساب‌هایی که برای جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیران نیکوکاران در نظر گرفته شده است افزود:‌ شهروندان و مردم نوع دوست صومعه‌سرا می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ به شناسه واریزی ۸۸۰۲۸۲۷۶۹، و یا  شماره کارت ۶۰۳۷،۹۹۷۹،۵۰۰۲،۶۸۳۲ شرعی امانی کمیته امداد امام ره صومعه سرا واریز کنند.

 

وی سایر روش‌هایی که برای جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران صومعه‌سرا در نظر گرفته شده را نیز برشمرد و گفت: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را  با کد دستوری#01312 * 8877 * از طریق تلفن‌های همراه خود به حساب کمیته امداد صومعه‌سرا واریز کنند.

 

ملک‌دوست تصریح کرد: کمک‌های غیر نقدی می‌تواند شامل میوه، شیرینی، آجیل و غذای گرم باشد که هم کرامت مددجویان حفظ و هم کالای مرغوبی در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم نوع دوست در برنامه شب یلدای امسال با اعطای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود کمیته امداد شهرستان را در مسیر‌ حمایت از خانواده‌های تحت پوشش یاری کنند.

 

کد خبر 1238902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha