یلدای خیرین در کمک به آسایشگاه سالمندان و معلولین گیلان

حسینی در راستای برگزاری ضیافت شب یلدا برای مددجویان آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان، خواست تا خیرین کمک های نقدی خود به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۷۰۷۰۷۰۶۰ پرداخت کنند.

سیدعلی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با بیان اینکه در آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان- رشت(خیریه) ۲۶۰ انسان بی سرپرست نگهداری می شود اظهار کرد: ما با یک میلیارد تومان یارانه دریافتی از سازمان بهزیستی ماهیانه ۳ میلیارد تومان هزینه داریم.

 

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان حضور خیرین در این مکان را لذتبخش و اثر گذار دانست و با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا افزود: شب یلدا پیوند دل و خاطره ها است.

 

حسینی با اشاره به اینکه هر ساله تلاش می کنیم به پاس گرامیداشت این فرهنگ کهن ایرانی خاطرات خوشی را برای مددجویان رقم بزنیم، بیان کرد: نیکوکاران عزیز می توانند در ضیافت شب یلدا مددجویان آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با پرداخت کمک های نقدی خود به شماره کارت 5041727070707060، سهیم باشند.

 

وی همچنین اذعان کرد: نیکوکاران می توانند با تقبل هزینه یک وعده ناهار یا شام مددجویان آسایشگاه، این مرکز را یاری کنند و یا بانی اعزام تعدادی از مددجویان آسایشگاه برای تورهای سیاحتی و زیارتی باشند.

 

حسینی در ادامه ضمن قدردانی از همراهی دیرینه خیرین گفت: باحمایت همه مردم نوعدوست تاکنون توانسته ایم بر مشکلات فایق آمده و در حال حاضر نیاز به کمک و مشارکت خیرین در ساخت ۱۲ باب سوئیت جهت نگهداری از سالمندان و معلولین هستیم.

 

وی تصریح کرد: به منظور تکمیل و راه اندازی ۱۲  باب سوئیت با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیاز به کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران عزیز داریم که خیرین می توانند با تقبل هزینه تکمیل یک سوئیت یابخشی از آن، برگ زرینی از خود در این دنیای فانی به یادگار، بگذارید.

 

حسینی کمک های غیر نقدی را شامل درب و پنجره دوجداره، مصالح ساختمانی، شیرآلات، توالت فرنگی و ۰۰۰ دانست و اضافه کرد: جهت اطلاع بیشتر می توان با شماره ۰۱۳۳۳۵۵۴۹۹۵ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1238961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha