راهبرد اصلی سازمان تبلیغات مردمی سازی تبلیغ است

حجت الاسلام نجفی گفت: مردمی سازی تبلیغ از راهبردها و سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی است به طوری که دین، اقامه دین و ارزش‌های دینی باید به دست خود مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  صبح امروز(۲۰ آذر)  آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره تبلیغات شهرستان ایوان با حضور امام جمعه، فرماندار، فعالان قرآنی، فرهنگی و جمعی از مسوولین شهرستان ایوان برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمدعلی نجفی تصریح کرد: سازمان تبلیغات برای تقابله با تهاجم های فکری و رسانه ای بنا شده و در عرصه های مختلف ثابت کرده که با همه محدودیت ها و موانعی که بر سر راه است در سطح ظرفیتی که دارد اثر گذار است.

 

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات فعالیت‌های رسانه‌ای بسیار گسترده و متنوعی دارد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی می تواند با استفاده از شبکه‌های تبلیغی که همراه این سازمان هستند، مانند مبلغین، وعاظ، هیئات مذهبی، شبکه‌های قرآنی کشور و دیگر شبکه‌های تبلیغی در جهاد تبیین و مقابله با دسیسه‌های دشمن در جنگ نرم و فضای رسانه‌ای نقش مهمی را ایفا کند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در همین راستا سازمان تبلیغات اسلامی برنامه هایی را در حال اجرا دارد که بتواند جهاد تبیین را در کشور اجرا و توطئه دشمنان را در این فضا نقش بر آب کند و تمام این اتفاقات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حضور جوانان مؤمن در این عرصه است.

 

 حجت الاسلام حیدری امام جمعه ایوان نیز در این نشست گفت: نقش سازمان تبلیغات در جهاد تبیین بسیار موثر است و این سازمان باحضور خود می تواند خیلی از توطئه های دشمن را نقش برآب کند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات  حجت‌الاسلام عبدی  تقدیر و حجت‌الاسلام سالکی به‌ عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی ایوان معرفی شد.

 

کد خبر 1238986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha