نذر قلک فاطمی طرح کانون اباالفضل جیجان رود ملایر در ایام فاطمیه

سعادت گفت: طرح قلک فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است و در این زمینه قلکی داریم که اعضا با توجه به نیت نذورات خود را در این قلک واریزمی کنند.

ریحانه سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت اباالفضل روستای جیجان رود ملایر با بیان اینکه این کانون حدود یکصد نفر عضو دارد گفت: بیشترین اعضای این کانون دانش آموزان و بانوان جوان هستند.

سعادت با اشاره به برنامه های مختلف این کانون در ایام مناسسبتی افزود: این کانون در  ایام و مناسبتها برنامه های فرهنگی، جشن ها، عزاداری ائمه اطهار و توزیع  بسته های معیشتی و ... را داشته است و در همه حوزه ها یکی از کانون های پویا و فعال است.

 وی با بیان اینکه برنامه های این کانون با کمک خیرین و همت و تلاش اعضای کانون پیش می رود افزود: در ایام فاطمیه نیز نیز برنامه های عزاداری و روضه را در این کانون داریم.

سعادت از اجرای طرح قلک فاطمی در این کانون همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه قلکی  داریم که اعضا با توجه به نیت نذورات خود را در این قلک واریز کرده و همزمان با سالروز شهادت صدیقه کبری(س) مبالغ داخل قلک صرف هزینه اطعام دهی برای خانواده های نیازمند و همچنین پذیرایی در روز شهادت بانوی دو عالم در مراسم عزادازی می شود.

 وی در ادامه افزود: همچنین برگزاری نشست های بصیریتی و سبک زندگی اسلامی، ختم قرآن و صلوات هدیه به حضرت زهرا (س) و.. از دیگر برنامه های ابن کانون در ایام فاطمیه اول و دوم است.

کد خبر 1239155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha