اعلام شعار سومین سالگرد حاج قاسم و آغاز رسمی برنامه ها

با اعلام شعار سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه های این مناسبت به صورت رسمی از گلزار شهدای کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حمیدرضا مقدم فر، سه شنبه(۲۲ آذر) در حاشیه اعلام شعار سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در جوار مزار این سردار بزرگ انجام شد؛ گفت: در دو سال اول پس از شهادت ایشان، شعار " مرد میدان" اعلام شد.

 

 

مسئول ستاد مردمی کشوری سومین سالگرد شهید سلیمانی افزود: برای سومین سالگرد، پس از اعلام فراخوان ایده ها، نظرات و پیشنهادات مردم، یکی از موضوعات شعار سومین سالگرد بود که پیشنهادات خوبی از جانب مردم و نخبگان آمد.

 

 

وی ادامه داد: پس از بررسی این پیشنهادات و تطابق آن با ادبیات و سخنان حاج قاسم و مکتب عملی ایشان، شعاری انتخاب شد که در واقع بیانگر پیوند با مردم و سرباز ملت است.

 

 

مقدم فر شعار سومین سالگرد شهادت حاج قاسم را  " جان فدا" اعلام و بیان کرد: این شعار درس آموز برای مسئولان است تا آن را سرلوحه کار قرار دهند.

 

 

وی با بیان اینکه امروز همچنین آغاز برنامه های سومین سالگرد با تشکیل ستاد کشوری و استانی در کرمان است؛ تصریح کرد: مردم در این سه سال نگذاشتند حاج قاسم فراموش شود زیرا مردم قدر قهرمان امت اسلامی را می دانند.

 

 

مقدم فر؛ شهید سلیمانی را نماد ایثار و فداکاری و خدمت به مردم و مبارزه با ظلم دانست و اظهار کرد: حاج قاسم، ایران را حرم می دانست و به همین دلیل برای آسایش و امنیت و رفاه مردم از تمام جان مایه می گذاشت.

 

 

وی افزود: ایشان از عنفوان جوانی تا زمان شهادت با مردم و کنار مردم بود و خود را سرباز ملت می دانست و برای دین و دنیای مردم از جان خود دریغ نداشت.

 

 

مقدم فر در پایان گفت: مردم ایران قدرشناس هستند و قدر سربازان خود را می دانند و در تشییع پیکر حاج قاسم حضور میلیونی مردم را دیدیم.

کد خبر 1239404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha