تاکید استاندار کرمان بر هماهنگی های دقیق و ایمنی لازم در اردوهای راهیان نور دانش آموزی

فداکار با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور باید با هماهنگی های دقیق برگزار شود تا باعث نارضایتی ایجاد نکند؛ ایمنی کامل در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: در این زمینه حتماً باید سختگیرانه عمل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدمهدی فداکار، چهارشنبه(۲۳ آذر)در جلسه راهیان نور استان از پیگیری برای رفع مشکلات اردوگاه راهیان نور شهید سلیمانی در اهواز خبر داد و افزود: در ایام اربعین بخشی از زیرساخت‌های اردوگاه ایجاد شده است.

 

 

استاندار کرمان ظرفیت این اردوگاه  را ۸۰۰ نفر دانست و تاکید کرد: اردوهای راهیان نور باید با هماهنگی دقیق برگزار شود و نارضایتی ایجاد نکند.

 

 

وی افزود: شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان برای پشتیبانی از اردوهای راهیان نور استان به‌ویژه در شهرستان‌های سیرجان و رفسنجان پای کار بیایند و در زمینه لجستیکی و مالی، پشتیبانی و کمک کنند.

 

 

فداکار ایمنی کامل در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: در این زمینه حتماً باید سختگیرانه عمل شود.

 

 

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی حین برگزاری این اردوها را دارای اهمیت و اثرگذاری خواند و افزود:  به این موضوع نیز توجه ویژه شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمان در پایان با اعلام حمایت از برگزاری این اردوها متذکر شد: اردوگاه راهیان نور شهید سلیمانی در اهواز باید همیشه آمادگی لازم برای حضور مردم را داشته باشد.

کد خبر 1239644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha