تفکر بسیجی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

عبدالله پور با بیان اینکه حضور مردم بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع می کند گفت: با وجود تفکر بسیجی دشمنان به اهدافشان نخواهند رسید.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز ( چهارشنبه، ۲۳ آذر ) در اجلاسیه بسیجیان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حضور پر شور مردم در عرصه‌های مختلف ماندگار است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج از قشر مردمی و انقلابی است گفت: بسیج به اقشار مختلف تقسیم بندی شده است و هر یک با حضورشان بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در دنیا در حال گسترش است افزود: با تفکر بسیجی دشمنان انقلاب و نظام هرگز نخواهند توانست به اهداف شومشان دست یابند.

 

عبدالله پور افزود: امام (ره)وقتی انقلاب کرد، نظام هستی فعلی دنیار را دگرگون کرد. آزادی، عدالت، دوستی و محبت از شاخص‌های انقلاب بود که معمار کبیر انقلاب پایه گذاری کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه حمله بی‌رحمانه به انقلاب از توطئه‌های دشمنان است خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان از همه ترفندها بهره گرفتند و همه شبکه‌های رسانه‌ای آنها پای کار بودند، اما نتوانستند به اهدافشان دست یابند.

 

عبدالله پور افزود: دشمنان ما خودشان می‌دادند که نمی‌توانند به ایران اسلامی صدمه ای بزنند. گذشت آن دوران که ضربه بزنند و در بروند، اگر دشمنان و استکبار جهانی اجازه نمی‌دهند نفت ما به فروش برسد ماهم اجازه نخواهیم داد فعالیتی در منطقه داشته باشند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی چنان قدرتمند است که در برابر هر تهدید ایستاده و دو برابر سخت تر عمل می‌کند گفت: ملت ایران در همه عرصه‌ها حضور پر رنگ داشته و در واقع جنگ های نرم افزاری و سخت افزاری علیه انقلاب را خود مردم کنترل و اداره کردند.‌

 

وی افزود: جوانان و شهدای ما در دواران هشت سال دفاع مقدس تاکتیک‌های ویژه‌ای بدون آموزش بلد بودند و توانستند نظام دنیا را بر هم بزنند.

 

عبد الله‌پور خاطرنشان کرد: با عنایت الهی حاج قاسم سلیمانی بالاترین دکترین تاکتیک دفاعی را در دنیا داشت که امروز الگوی بسیاری از کشورها شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج بزرگترین تشکیلات مردمی در جهان است اضافه کرد: در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از مردم کمک بگیرید و آنها را پای کار بیاورید.‌

 

 

کد خبر 1239673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha