حمایت کمیته امداد فارس برای بازنشستگی بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار

بدری گفت: ۲ هزار و ۵۹ نفر از زنان سرپرست خانوار با حایت کمیته امداد فارس در پرداخت حق بیمه اجتماعی بازنشسته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمد بدری، امروز چهارشنبه (23 آذر) با اشاره به بازنشستگی مددجویان سرپرست خانوار با پرداخت حق بیمه اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: 2 هزار و 59 نفر از زنان سرپرست خانوار با حایت کمیته امداد فارس در پرداخت حق بیمه اجتماعی بازنشسته شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس افزود: یک هزار و 921 زن سرپرست خانوار 45 تا 50 سال از محل خروج بیمه شدگان قبلی، شناسایی شدند و با معرفی به سازمان تامین اجتماعی، حق بیمه آنها پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: از سال 91 تاکنون حق بیمه هفت هزار و 557 نفر شامل 6 هزار و 416 زن سرپرست خانوار و یک هزار و 140 نفر از مجریان طرح اشتغال به صورت یارانه ای و رایگان به سازمان تامین اجتماعی واریز شده است و تا پایان سال قبل 2 هزار و 59 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس با 10 سال سابقه بازنشسته شدند.

بدری با اشاره به شناسایی و معرفی مددجویان به سازمان تامین اجتماعی در سال جاری هم اظهار کرد: از محل خروج بیمه شدگان قبلی، یک هزار و921 زن سرپرست خانوار با سن 45 تا 50 سال شناسایی شدند و با معرفی به سازمان تامین اجتماعی حق بیمه آنها پرداخت شد.

وی با اعلام حق بیمه 6 ماهه اول سال جاری بیمه شدگان قبلی و جدید کمیته امداد فارس گفت: این حق بیمه با اعتباری بیش از 123 میلیارد ریال پرداخت شده است و تا پایان سال جاری هم حدود 900 نفر از مددجویان تحت حمایت با 10 سال سابقه، بازنشسته خواهند شد.

کد خبر 1239744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha