نفرات برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم معرفی شدند

نفرات برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش نغمات دینی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، در آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش نغمات دینی که با حضور حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسئولان استانی امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، نفرات برتر در بخش آقایان معرفی شدند.

 

بر اساس این گزارش در رشته مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم گروه «الانوار» و گروه «نورالزهرا» از استان خوزستان و گروه «تبیان» از هرمزگان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در رشته دعاخوانی «سید محمدرضا جعفریان» از استان اصفهان رتبه اول، «حافظ علیزاده» از استان آذربایجان غربی رتبه دوم و «سجاد براتی بنی» از استان چهارمحال بختیاری رتبه سوم این بخش از مسابقات را از آن خود کردند.

 

در رشته اذان هم «محمدرضا نمازی» از گیلان، «محمدرضا کرم نژاد» از استان فارس و «سید سجاد اشرفی» از استان مازندران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

 

گفتنی است چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در ۲ بخش خواهران و برادران از ۱۹ تا ۲۳ آذر ماه در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد که به نفرات اول از سوی ستاد برگزاری این مسابقات علاوه بر اهدای جوایز، «سفر تمتع» هم اهدا شد.

 

کد خبر 1239763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha