ضرورت تشکیل اتاق فکر فرهنگی در  شهرستان ورامین

نشست هم اندیشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اساتید حوزه علمیه ورامین برگزار شد و در این نشست برضرورت تشکیل اتاق فکر فرهنگی این شهرستان تاکید گردید.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه نشست هم اندیشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اساتید حوزه علمیه شهرستان ورامین ظهر امروز چهارشنبه(۲۳آذرماه) در محل فرمانداری ویژه ورامین برگزار شد .


مجید درویشی در این جلسه با اشاره به ضرورت تشکیل اتاق فکر فرهنگی شهرستان ورامین گفت:باتوجه به قرارگرفتن کشور در جنگ ترکیبی فرهنگی میبایست برای حفظ ارزش های دینی و ملی و مذهبی خود اتاق فکر فرهنگی با حضور تمامی صاحب نظران و اساتید و فعالین فرهنگی در سطح شهرستان ورامین تشکیل شود .


وی افزود:محور کار های فرهنگی میبایست  با هم افزایی مدرسه ،مساجد، محله ومنازل شکل بگیرد و در این مدل محور کارهای فرهنگی باید مساجد در محلات باشند و همه‌ی مجموعه های حاکمیتی و مردمی  برای احیای مساجد به جایگاه واقعی خود همانند سال های اولیه انقلاب تلاش مضاعف کنند .


معاون استاندار تهران در پایان گفت : در شهرستان ورامین طرح حکمرانی محله ای  توسط مردم با محوریت مساجد در حال تدوین می باشد و از همه‌ی صاحب نظران و فعالین فرهنگی و اساتید حوزه و دانشگاه در جهت تدوین و اجرای موفق این طرح درخواست میشود  مجموعه های مردمی را یاری دهند .

کد خبر 1239781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha