پیگیری موانع مصوبات سفر اول/  اتصال ریلی به نتیجه رسیده است

آیت الله رئیسی با تأکید بر اینکه مسائل مهمی مانند اتصال ریلی و آب از انتظارات مردم خراسان جنوبی است، گفت: اتصال ریل به نتیجه رسیده و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنج شنبه (۲۴ آذر) در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت. خراسان جنوبی اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم است.

 

رئیس جمهور در فرودگاه بیرجند و در جمع خبرنگاران اهداف سفر به سرزمین طلای سرخ را تشریح کرد و گفت: خدمت مردم ولایتمدار و شهیدپرور خراسان جنوبی سلام و عرض احترام دارم، این استان معروف به علم و فرهنگ است و به همه علما و بزرگان این استاد خطه درود می فرستیم.

 

آیت الله رئیسی با بیان اینکه من با مردم خراسان جنوبی علاقه خاصی داشته و دارم، افزود: این استان ظرفیت های بسیاری دارد که همواره مورد توجه دولت سیزدهم بوده و است.

 

وی با اشاره به اینکه در سفر اول به خراسان جنوبی بر اساس نیازهای استان مصوباتی داشتیم و با تلاش استاندار و نماینده ولی فقیه و همه مدیران تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است، ادامه داد: در این سفر مصوبات سفر اول را پیگیری خواهیم کرد که برخی پروژه های سفر اول به نتیجه رسیده و برخی در دست اقدام است.

 

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه مسائل مهمی مانند اتصال ریلی و آب از انتظارات مردم خراسان جنوبی است، گفت: ریل به نتیجه رسیده و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

 

وی مسکن را از وعده های دولت دانست که در خراسان جنوبی کار به خوبی پیشرفته است، عنوان کرد: این مسئله را خودم در استان ها دنبال می کنم تا به نتیجه برسد هر خدمت و کار برای مردم مخلص و صمیمی خراسان جنوبی را، برای خودمان و دولت توفیق بزرگی می دانیم.

 

آیت رئیسی تأکید کرد: پیگیری مصوبات سفر اول به خراسان جنوبی و رفع موانع و مشکلات احتمالی که نسبت به هر کدام از این طرح ها وجود داشته، در دستور کار است.

 

رئیس جمهور گفت: ما همچنان که بارها اعلام کردیم به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نکرده و نخواهیم کرد و مسئله ای که دشمن ایجاد کرده با مقاومت و ایستادگی مردم و با ناکام گذاشتن دشمن توسط مردم در سراسر کشور، کار سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت و به هیچ عنوان وقفه نخواهد شد.

 

وی ابراز امیداری کرد در این سفر برخلاف سفر اول به خراسان جنوبی که به دلیل کرونا نشد دیدار مردمی داشته باشیم، دیدارهای مردمی خواهم داشت تا از نزدیک حرف مردم  استان را بشنویم.

 

۲۸ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها هم یک روز پیش از این سفر، در نقاط مختلف استان تشکیل شد تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته‌ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

 

همچنین مرکز سامد و سامانه ۱۱۱ یکی از راه‌های ارتباط گیری مردم با رئیس جمهور و وزراست که از روز چهارشنبه راه اندازی شده است. ۲۰۰ کاربر مستقر در مرکز سامد طی روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

 

رئیس جمهور در آغاز دور دوم سفرهای استانی به همراه شماری از اعضای هیات دولت امروز پنجشنبه (۲۴ آذر ماه) وارد استان خراسان جنوبی شد. این سفر ۲ روزه است که تا پایان روز جمعه ۲۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

برنامه دیدار مردمی رئیس جمهور ساعت ۹:۳۰  امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی بیرجندبرگزار می شود.

 

 

کد خبر 1239879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha