شهر شدن روستاهای امیرآباد و حاجی‌آباد بیرجند پیگیری می شود

وحیدی گفت: موضوع شهر شدن روستاهای امیرآباد و حاجی‌آباد بیرجند پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، احمد وحیدی امروز پنج شنبه (۲۴ آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روستای حاجی آباد و امیرآباد در بیرجند بازدید کردیم که جمعیت قابل توجهی از مردم در این دو روستای بزرگ سکونت دارند.

 

وزیر کشور در ادامه با اشاره به درخواست مردم روستاهای امیرآباد و حاجی‌آباد برای تبدیل به شهر شدن، گفت: این موضوع پیگیری می شود و امیدواریم این خواست مردم محقق شود.

 

وحیدی به مشکلات این دو روستا اشاره و بیان کرد: احداث پل در امیر آباد بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش بینی شد با تقسیم کار بین دستگاه های زیربط  تأمین شود.

 

وی با بیان اینکه تأمین اعتبار احداث کنارگذر برای انتقال آب های سطحی در این روستاها پیگیری خواهد شد، افزود: یکی دیگر از درخواست مردم احداث مدرسه و پارک است که با بنیاد مسکن زمین های تبادل خواهد شد تا مدارسی در حاجی آباد ساخته شود.

 

وزیر کشور با اشاره به مشکلات برق و راه دسترسی سایت صنوف آلاینده بیرجند، گفت: مردم با توجه به اینکه شاید با وجود مجری این طرح مجبور شوند پول زیادی هزینه کنند خواستار این بودند که مجری نداشته باشند که برای رفع هر کدام از مشکلات تصمیم گیری خواهد شد.

 

 

کد خبر 1239983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha