فرصت حضور قرآنی خردسالان و کودکان در ترم زمستانی دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

طلایی گفت: دوره های آموزشی ترم زمستان مرکز دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای خردسالان، پنج تا هفت سال و برای کودکان هفت تا ۱۳ سال هم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الله طلایی، امروز پنج شنبه (24 آذر) از آغاز ثبت نام ترم زمستان مرکز دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام ترم زمستان از امروز آغاز شده است و این اقدام در پی تاکیدات تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در خصوص ترویج سبک زندگی قرآنی و گسترش برنامه های قرآنی این بارگاه منور به انجام رسیده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) ادامه داد: مرکز دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، دوره های آموزشی متنوعی برای گروه های سنی مختلف، تدارک دیده است و دوره های آموزشی ترم زمستان مرکز دارالقرآن این حرم مطهر برای خردسالان، پنج تا هفت سال با دوره حفظ ۱۰ سوره قـرآن کریم و برای کودکان هفت تا ۱۳ سال کلاس های روخوانی، روان خوانی و حفظ۲۴ سوره آخر قرآن کریم برگزار می شود.

وی در خصوص کلاس های قرآنی تدارک دیده شده برای بزرگسالان اظهار کرد: برای رده سنی بزرگسال دوره های آموزشی روخوانی، روان خوانی، صوت و لحن، تجوید، حفظ پنج جز، حفظ۲ساله، تثبیت حفظ، کتابت قرآن کریم و مداحی ویژه خواهران در ترم زمستانی مرکز دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)  در نظر گرفته شده است.

طلایی با اشاره به شیوه ثبت نام علاقمندان در این دوره گفت: علاقمندان برای ثبت نام در این دوره های آموزشی حداکثر تا ۱۵ دی فرصت دارند به دفتر دارالقرآن واقع در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)  مراجعه کنند و یا با شماره های ۳۲۲۲۵۰۰۴ ویژه برادران  و ۳۲۱۳۱۳۲۰ ویژه خواهران، تماس بگیرند.

وی با اشاره  به محافل قرآنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)  هم بیان کرد: ساعت هشت هر روز، مراسم آئینی «آوای ملکوت»، شامل حزب خوانی کلام الله مجید در جوار ضریح مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار می شود و دوشنبه ها هم پس از اقامه نماز مغرب و عشا، محفل انس با قرآن کریم ویژه عموم زائران و مجاوران در شبستان «امام خمینی (ره)» و چهارشنبه ها از ساعت ۱۶، محفل انس با قرآن کریم، ویژه خواهران در رواق «دارالذکر» این حرم مطهر برگزار می شود.

کد خبر 1239984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha