ضرورت توجه ویژه به منطقه کم برخوردار یحیی آباد آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، منطقه کم برخوردار یحیی‌آباد را نیازمند حمایت و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم این منطقه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی در نشست ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان آران و بیدگل گفت: ساکنان منطقه یحیی‌آباد جزئی از مردم شهرستان آران و بیدگل هستند و باید به این منطقه نگاه ویژه داشته باشیم.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: منطقه یحیی‌آباد نیازمند حمایت و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم این منطقه است.

 

رضایی بر ضرورت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در منطقه یحیی آباد تأکید کرد و گفت: ایجاد نشاط و شادابی با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت در منطقه یحیی‌آباد، زمینه‌ساز ارتقای سلامت مردم این منطقه است که باید مورد توجه بیشتر مسئولان شهرستان قرار گیرد.

 

وی به مشکلات و معضلات ناشی از ساخت و سازها و تغییر کاربرهای غیرمجاز در این منطقه اشاره کرد و افزود: شهرداری آران و بیدگل فارغ از برخی مشکلات که در خصوص حریم و محدوده شهر وجود دارد با آینده‌نگری و پیش‌بینی الحاق منطقه یحیی‌آباد به شهر، نسبت به تهیه طرح مناسب برای ساماندهی این منطقه اقدام کند.

 

نشست ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان آران و بیدگل به منظور بررسی وضعیت ساماندهی منطقه مسکونی یحیی‌آباد و ارائه گزارش از آخرین اقدامات انجام شده جهت اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به ریاست فرماندار آران و بیدگل در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد.

کد خبر 1239987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha