تامین اجتماعی در حوزه بیمه خدمات خوبی ارائه می دهد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در حوزه بیمه خدمات خوبی ارائه می شود و شرایطی که برای تعهدات بازنشستگان و بیمه شدگان باید تامین شود در شرایط مطلوبی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، میرهاشم موسوی در بازدید از درمانگاه شهید نظام شیروان در خراسان شمالی اظهار کرد: بخش درمان یکی از زیرمجموعه های ضروری جهت سلامت است که با فراهم کردن امکانات، تجهیزات و زیرساخت های لازم باید خدمات خوبی به مردم ارائه و رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان تامین نیروی متخصص دچار مشکل است که بسیار مهم است و باید شرایط را فراهم کنیم و به سمت توسعه پیش رویم، پزشک باید انگیزه برای خدمت داشته باشد، بایستی از اقتضائات موجود استفاده کنیم.

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در حوزه درمان با بررسی های اولیه و بازید های صورت گرفته، طرح توسعه بخش خدمات درمانی در این شهرستان طی یکماه آینده ارائه خواهد شود و پیگیر توسعه آن هستیم.

 

موسوی عنوان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی شیروان پاسخگوی نیاز شهرستان نیست، طرح توسعه درمانگاه تامین اجتماعی شیروان باید مورد کارشناسی قرار بگیرد و زیرساخت های لازم فراهم شود.

 

وی بیان کرد: در سفرهای استانی و با حضور در شهرستان ها خدمات و شرایط مورد ارزیابی قرار می گیرد و جاهایی که مشکل است با همکاری و هم افزایی مسئولان مشکلات سازمان برطرف شود.

 

وی با اشاره به اتفاقات خوب برای بازنشستگان این استان در هفته های اخیر افزود: درمان در اولویت ما قرار دارد و طی چند هفته اخیر، بیمه تکمیلی که ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان می دادیم سقف آن به ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت، ۱۲۰ درصد سهم مان را رشد دادیم، ۸۰ درصد تعهدات بیمه تکمیلی افزایش یافت و امیدواریم بازنشستگان دیگر ریالی از جیب پرداخت نکنند.

 

موسوی در بازدید از گاوداری ۱۰ هزار راسی شیروان افزود: در بخش سرمایه گذاری در این بخش دامپروری، شرایط کار به جایی رسیده که قرار بر این شد در رابطه با برخی از الزامات از جمله آب، با پیگیری های مسئولان مربوطه، تامین منابع جهت سرعت در راه اندازی این مجموعه اتفاق بیفتد و طی چند ماه آینده فاز نخست به بهره برداری برسد.

 

 

کد خبر 1240166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha